ÁMBITOS DE ACTUACIÓN

multiculturality-4253738_960_720

ÁMBITO DEPORTIVO

Fomentar e inculcar os valores do deporte entre tódolos sectores da sociedade lucense.

Divulgar e promover o deporte co fin de acadar hábitos saudábeis de práctica deportiva, incorporando deportes minoritarios e novas modalidades deportivas.

Fomentar a formación e cualificación profesional en materia deportiva.

ÁMBITO SOCIAL

Estar presente no día a día da sociedade lucense. Colaborar, impulsar e crear convenios con entidades coma institucións sociais, culturais, artísticas, docentes, benéficas e deportivas.

• Actividades inclusivas.
  • Actividades solidarias/benéficas.
  • Actividades que poñan en valor o patrimonio medioambiental, da humanidade e cultural de Lugo.
  • Actividades educativas.
  • Actividades sociais.
city-wall-4679397_960_720
breo_422-3495933_20210616175349

C.B. BREOGÁN

Actividades que fomenten a protección, difusión e promoción do patrimonio e da historia do Club Baloncesto Breogán.

• Manter e aumentar o sentimento de pertenza ó CB Breogán por toda a provincia de Lugo.
  • Consolidar ó CB Breogán como parte indispensable dentro da sociedade lucense.
  • Poñer en contexto a figura do CB Breogán como ferramenta social, capaz de educar, influir e inducir a un cambio positivo en calquera eido da sociedade.

"O seguinte paso no sentimento Breoganista"