ÚNETE

ÚNETE A NOS COMO BENEFACTOR

Convírtete en socio benefactor da Fundación realizando unha aportación anual de tan só 42€. Con ela, estarás a contribuir ó desenrolo de tódolos proxectos que temos en marcha e tamén desfrutarás dos seguintes beneficios:

- Camiseta de benvida.

- 10% de desconto na tenda oficial do C.B. Breogán (*Desconto aplicable soamente para compras presenciais e non acumulable con outras promocións de desconto xa existentes na propia tenda do Club. Para o resto de info ver Condicións Xerais de venta do Club).

- Desconto e preferencia nas actividades da Fundación (Xornadas de tecnificación, Torneo 3X3 Na Rúa, Basket Na Rúa, Liga Senior 3X3, etc.)

- Dereito a voto para decidir a entidade que recibirá a doazón benéfica da Fundación.

FAI O TEU DONATIVO

Se así o desexas, podes colaborar con nós realizando a aportación económica que consideres oportuna.

FAITE VOLUNTARIO

Se tes máis de 12 anos, gústache o deporte e es unha persoa comprometida, podes colaborar ca Fundación Breogán facéndote voluntari@.

Agardamos formar un grupo de voluntari@s que nos acompañe na realización dos proxectos e que ademais da satisfacción persoal por participar en causas solidarias, deportivas e de concienciación social, serán agasallados con detalles da Fundación.

ERES EMPRESA E QUERES COLABORAR?

Se tes unha empresa e desexas colaborar ca Fundación fai click no botón inferior e con moito gusto informarémoste das condicións e vantaxes das que disporás.