PROXECTOS FUNDACIÓN

ANO 2024

Neste apartado atoparedes os proxectos que se están a desenrolar durante o ano 2024.

Avanzamos na nosa idea de consolidar as actividades realizadas nos anos anteriores e tratamos de abrir as opcións para abarcar un maior espectro da sociedade lucense.

ANO 2023

No segundo ano de actividade da Fundación Breogán, sentímonos moi orgullosos pola consolidación dos proxectos máis importantes do 2022 e por ter avanzado con outros moi enriquecedores.

Con este rumbo camiñamos, consolidando proxectos e acollendo novas iniciativas que consideramos poidan cumprir coas premisas iniciais coas que se fundou a Fundación Breogán.

ANO 2022

O primeiro ano de actividade da Fundación Breogán veu cargado de multitude de proxectos solidarios, deportivos, saudables, etc.

Non podemos estar máis orgullosos do acadado ata o de agora, pero ainda así continuamos a traballar arreo en prol de conseguir consolidar os proxectos xa desenrolados e engadir outros de nova creación.

"O seguinte paso no Sentimento Breoganista"