Non é un virus, nin un cabalo de Troia, nin un verme, nin spam, nin spyware, nin abre ventás emerxentes.

Non poderás compartir contido dese sitio web en Facebook, Twitter ou calquera outra rede social.
    A web non poderá adaptar os contidos ás túas preferencias persoais, como adoita suceder nas tendas en liña.
    Non poderás acceder á área persoal dese sitio web, como A miña conta, ou O meu perfil ou Os meus pedidos.
    Tendas en liña: Será imposible realizar compras por internet, terán que ser por teléfono ou visitando a tenda física se tes.
    Non será posible personalizar as súas preferencias xeográficas como o fuso horario, a moeda ou o idioma.
    O sitio web non poderá realizar análises web sobre os visitantes e o tráfico web, o que dificultará que o sitio web sexa competitivo.
    Non poderás escribir no blog, non poderás subir fotos, publicar comentarios, valorar nin valorar contidos. A web tampouco poderá saber se es un humano

Si. Non só eliminar, senón tamén bloquear, de forma xeral ou particular para un dominio específico.

Vaia a Configuración ou Preferencias a través do menú Ficheiro ou premendo na icona de personalización que aparece na parte superior dereita.
    Verás diferentes seccións, fai clic na opción Mostrar opcións avanzadas.
    Vaia a Privacidade, Configuración de contido.
premer a X para proceder á súa eliminación. Para acceder á configuración de cookies do navegador Internet Explorer, siga estes pasos (poden variar segundo a versión do navegador): Vaia a Ferramentas, Opcións de Internet Fai clic en Privacidade. Move o control deslizante para configurar o nivel de privacidade que queres. Para acceder á configuración de cookies do navegador Firefox, siga estes pasos (poden variar segundo a versión do navegador): Vaia a Opcións ou Preferencias dependendo do seu sistema operativo. Fai clic en Privacidade. En Historial, escolla Usar configuración personalizada para o historial. Agora verás a opción Aceptar cookies, podes activala ou desactivala segundo as túas preferencias.

Vaia a Preferencias e, a continuación, a Privacidade.

Vaia a Configuración e despois a Safari.

Inicie o navegador e prema a tecla Menú e despois Configuración.

Abre Internet Explorer, despois Máis e, a continuación, Configuración