PROXECTO A-VÓS

“Grazas A-Vós, somos o que somos”

Seguindo as premisas básicas que moven cada unha das accións da Fundación Breogán dende a súa constitución, en concreto a realización de actividades que favorezan a inclusión plena na sociedade a través das actividades deportivas, de aqueles colectivos que por calquera motivo corran risco de exclusión, xorde A-VÓS.

Un proxecto dirixido a persoas de máis de 65 anos e encamiñado a evitar todo tipo de illamento: social, dixital, emocional…

Nun mundo en constante cambio, recoñecemos a importancia de proporcionar un apoio significativo aos nosos maiores, aos nosos avós e avoas.

Coa poboación de adultos maiores en constante crecemento, o proxecto A-VÓS aborda as dinámicas demográficas e desafíos únicos que enfrontan as persoas maiores de 65 anos na nosa provincia.

Presentación oficial PROXECTO A-VÓS
O diario dixital 21NOTICIAS fíxose eco do noso proxecto.