II XORNADAS DE TECNIFICACIÓN

3, 4 e 5 de Abril de 2023.

A Semana Santa de 2023 volveu a ser moi especial para os 40 rapaces de entre 8 e 16 anos, que nos acompañaron nas II XORNADAS DE TECNIFICACIÓN que realiza a  FUNDACIÓN BREOGÁN en convenio coa XUNTA DE GALICIA.

Compartiron adestramentos con xogadores e técnicos do C.B. Breogán, desfrutaron de xornadas formativas e tiveron agasallos exclusivos como recordo do seu paso polas Xornadas.

Queremos agradecer a tódalas persoas, empresas e entidades que fixeron posible a realización destas xornadas.

En primeiro lugar ás nosas Empresas Benefactoras, ao Concello de Lugo pola cesión do Polideportivo de Frigsa, á Xunta de Galicia e á Empresa Colaboradora Norcontact.

Grazas tamén aos membros do C.B. Breogán que se achegaron e que aportaron os seus coñecementos aos nosos rapaces/as: Stefan Momirov, Erik Quintela, Ethan Happ, Luka Brajkovic, Sergi Quintela, Fernán Varela e Máximus.

Un agradecemento tamén ao equipo técnico da Fundación Breogán: David Fernández, Adrián López, Chisco López e Sara Hermida.

Grazas aos psicólogos/as Denís Fernández, Ana Regueira e María López, por ofrecerlle aos nos@s rapaces/as esa formación/información complementaria tan necesaria para calquera persoa, enfocada neste caso aos deportistas.

E cómo non, un milleiro de grazas aos 40 rapaces e rapazas que nos fixeron gozar nestes tres intensos días do ilusionante baloncesto de formación.

Agardamos que para todos eles e elas tamén fose unha experiencia única e positiva.