FASE PREVIA MINI COPA ENDESA

Os mellores xogadores de categoría infantil da provincia de Lugo vivirán unha experiencia única para calquera amante do baloncesto.

A Fundación Breogán representará ó C.B.Breogán na fase previa da Mini Copa Endesa da tempada 2022/2023.

Considerada como unha das máis prestixiosas e mediáticas competicións de formación do baloncesto español, unha selección de xogadores de toda a provincia de Lugo terá a oportunidade de participar e buscar un posto na fase final da MINI COPA ENDESA.

Unha experiencia única e inesquecible para calquera xogador.

Artigo do adestramento previo á selección, que tivo lugar o día 31 de outubro de 2022 (Preme aquí para acceder).

Adestramento previo á selección (31/10/2022)

Unha vez realizada a selección, o combinado que representará á FUNDACIÓN BREOGÁN e ó C.B. BREOGÁN comeza a adestrar.

O cadro técnico, encabezado por Marga Rodríguez (@bolboretagalega) do @cbvaldelemos e Diego Villadóniga (@diegoferrol) do @clubestudianteslugo, traballan arreo na preparación do grupo.

Moita sorte rapaces!

Artigo do primeiro adestramento do conxunto que viaxará a Valencia (Preme aquí para acceder).

Máis imaxes dos adestramentos

Imaxes do derradeiro adestramento do equipo da Fundación Breogán.

Especial e motivador adestramento o que viviron os nosos rapaces.

Artigo do derradeiro adestramento do conxunto antes da competición (Preme aquí para acceder).

Derradeiro adestramento antes de partir cara a Valencia