Segundo adestramento +QBNR en Friol

Logo do adestramento do pasado luns, @s participantes de Máis Que Basket No Rural no Concello de Friol, recuperaron forzas grazas ós batidos OptiPRO, xentileza da nosa empresa benefactora RÍO DE GALICIA, que xunto a PAZO DE VILANE e ó propio Concello de Friol colaboran coa Fundación Breogán neste proxecto.

Porque ademáis de que @s nen@s desfruten facendo deporte, dende a Fundación Breogán apoiamos e incentivamos a alimentación sá, consideramos que os batidos OptiPRO, xunto cunha dieta equilibrada e variada, aportanlles a proteína do leite, a vitamina D e un 0% de graxas.

Son a solución que recomendamos para persoas que practiquen deporte de maneira regular e desexen unha óptima recuperación.