Grazas Río de Galicia

Grazas Río de Galicia.

Neste 2023, RÍO DE GALICIA continuará ao noso carón sendo Empresa Benefactora da Fundación Breogán.

Grazas á súa colaboración e á súa contaxiosa #ActitudeRio, poderemos seguir destacando a importancia do rural lucense e da muller galega emprendedora, promovendo unha sociedade na que prime a actividade física, a superación persoal e a constancia.

Para Río de Galicia a orixe importa, e a súa é 100% galega. Por isto os seus productos apostan polo quilómetro cero, amosando un claro compromiso cos gandeiros galegos.

Elixir Río de Galicia é elixir un producto excepcional, cun prestixio e calidade máis que recoñecida.

www.riodegalicia.es/