Visita Pazo – Experiencia Breogán Aspnais Lugo

Comezamos a 2ª Experiencia Breogán deste 2023 recibindo no Pazo dos Deportes a 15 usuarios/as de ASPNAIS acompañados por tres monitores da Asociación.

O xa famoso tour polas instalacións correu a cargo de Salva Arco e Guido Ávarez; sala de trofeos, corredor da fama, vestiario (onde tiveron a agradable sorpresa de atoparse con Marko Lukovic), sala de prensa, sala de scouting de video… todos aqueles recunchos do “Templo do Breoganismo” que tan só uns poucos privilexiados teñen a oportunidade de coñecer.

No ximnasio tiveron o primeiro contacto de preto cos xogadores do C.B. Breogán, que continuaría cos restantes (e os técnicos) xa na pista onde presenciaron boa parte do adestramento.

Ó remate do mesmo houbo tempo para a charla e tiveron a oportunidade de coñecer á nova fichaxe do C.B. Breogán, o ala-pívot serbio Nikola Tanaskovic.

Acompañounos nesta visita D. José Ferro (responsable comercial da nosa Empresa Benefactora @ibersys_seguridadysalud.