Proxecto Forte – Inicio das actividades

O martes iniciamos un novo proxecto impartido pola Fundación Breogán organizado e financiado pola Concellería de @xuventudedeporteslugo do @concellolugo e o Programa +XTI.

O PROXECTO FORTE é un programa de práctica deportiva que terá lugar tódolos martes e mércores do mes de xuño, na pista principal do Pazo dos Deportes de Lugo.

A través da realización de adestramentos de baloncesto, fútbol sala, calistenia e atletismo, pretendemos achegar estes deportes a rapaces e rapazas que por algún motivo non teñen garantida a súa participación no deporte en igualdade.

Comezamos o martes polo baloncesto da man do Director Xeral do C.B. Breogán, Salva Arco e onte foi momento de que os rapaces e rapazas practicasen atletismo dirixidos por Miguel González Carballada, atleta internacional, varias veces campión de España en categorías inferiores. Selección europea sub-23 de cross.