Grazas Clínica Dental García Rielo

Por segundo ano volvemos a contar ca CLÍNICA DENTAL GARCÍA RIELO como Empresa Benefactora da Fundación Breogán.

Grazas polo seu apoio e colaboración coa promoción dos hábitos de vida saudables e do deporte, a visibilización de colectivos en risco de exclusión social, a posta en valor do patrimonio lucense… grazas polo Sentimento Breoganista.

Sempre á vangarda en máis dunha ducia de especialidades odontolóxicas, todas elas no mesmo centro, Clínica García Rielo ofrece ós seus clientes tratamentos integrais individualizados.

Un equipo de profesionais ao teu servizo na Rúa Nova 97-101, adicado a ti en exclusiva para que a túa visita sexa sempre unha experiencia positiva e “Nunca deixes de sorrir”.

www.clinicagarciarielo.es

Para solicitar unha cita online preme aquí.