PROXECTO FORTE

A Fundación Breogán, a través do PROXECTO FORTE, como parte das actividades +XTI 23-24, pertencentes ao Plan Nacional Sobre Drogas, pon en marcha un programa de boas prácticas deportivas para mozas e mozos en risco de exclusión social. O seu obxectivo, entendendo o deporte como unha ferramenta idónea, é reducir a brecha social das rapazas e rapaces que non teñen a súa participación na sociedade garantida en condicións de igualdade, xa sexa por aspectos socioeconómicos, socioculturais, socioxeográficos ou persoais.

BALONCESTO: Salva Arco, Ex Xogador profesional de baloncesto e Director Xeral do C.B. Breogán.

ATLETISMO: Miguel González Carballada, atleta internacional varias veces campión de España. Selección europea sub-23 de cross.

FÚTBOL SALA: Dani Díaz, adestrador nivel 3 en Poio na División de Honor feminina e adestrador campión grupo 1 da segunda B en Lugo Sala.

CALISTENIA: Nacho Varela, graduado en  Ciencias da Actividade Física e do Deporte. Máster en Rendemento físico e deportivo.

TEMPORALIZACIÓN: 2 Sesións semanais (martes e mércores) dunha hora de duración durante o mes de xuño, para un total de 8 sesións.

DESTINATARIAS/OS: 12 prazas para rapazas e rapaces entre 14 e 18 anos e máis.

CONTIDOS:

• Achegamento ao deporte a través de catro modalidades diferentes (2 de equipo e 2 individuais).
  • Fomento da práctica de portiva como hábito saudable e como alternativa do tempo de lecer e/ou prevención doutro tipo de hábitos non recomendables.
  • Promover valores propios do deporte para a súa integración na vida persoal como o respecto ás diferencias individuais, o esforzo, o compromiso, a perseverencia, a resiliencia etc.
  • Desenrolar positivamente e de forma constructiva o autoconcepto das e
    dos participantes, así como a súa autoestima.
  • Axudar á consolidación da súa identidade propia e da súa autonomía persoal.
  • Crear un contexto de socialización adecuada establecendo relacións positivas.
  • Suscitar cambios de actitudes.
  • Fomentar unha alimentación saudable.