PROXECTOS 2024

III LIGA SENIOR 3X3 (Proximamente)

Nova edición da Liga Senior (maiores de 30 anos) da competición de moda do baloncesto, o 3X3.

Unha liga que se disputará durante os meses de maio e xuño, e que volverá a reunir aos incondicionais do 3X3, e na que este ano vivieremos máis emocións, máis competicións e máis BALONCESTO.

BASKET NA RÚA (En curso)

Organizado pola Fundación Breogán e financiado polo Concello de Lugo a través do Programa +XTI (Área de Xuventude e Deportes do Concello de Lugo), iniciamos unha nova edición de BASKET NA RÚA.

É un proxecto deportivo e social que pretende poñer en valor alternativas de ocio saudables para xóvenes e as súas familias nos barrios de Lugo. Ofrecese unha actividade de ocio alternativa que fomenta a práctica deportiva e máis concretamente o baloncesto, un deporte cuns claros valores inclusivos, de superación, igualdade, compañeirismo e traballo en equipo.

Catro sábados en cada barrio, onde os participantes desfrutan de baloncesto, música, xogos, competicións e moitos agasallos e sorpresas máis. E todo elo, ó aire libre e de maneira totalmente gratuita.

PROXECTO PERSOAS (En curso)

Proxecto social e inclusivo que responde á necesidade de ofrecer actividades relacionadas ca práctica deportiva, no noso caso o baloncesto, a persoas menores de idade con discapacidade que actualmente non dispoñen de ningún tipo de oferta neste sentido.

O proxecto é posible grazas ao convenio da Fundación Breogán coa Área de Deportes da Excma. Deputación de Lugo.

PROXECTO A-VÓS (En curso)

A-VÓS é un proxecto dirixido a persoas de máis de 65 anos no que realizaremos talleres de envellecemento activo, destinados a mellorar e coidar a súa saúde física e mental.

Nun mundo en constante cambio sentímonos na obriga de proporcionar apoio aos nosos maiores, porque "Grazas A-VÓS, somos o que somos".

EXPERIENCIA BREOGÁN (En curso)

Un dos proxectos sociais máis especiais da Fundación Breogán. Cinco organizacións, fundacións, etc. serán as afortunadas en vivir, durante este 2024, a triple actividade que conforma este proxecto.

Destinaremos unha semana para cada unha delas. Invitarase ós seus membros a vivir a EXPERIENCIA PAZO (tour polas instalacións e convivencia cos xogadores), logo será unha representación do CB Breogán e da Fundación Breogán quen visite o seu centro de traballo e por último, estarán convidados ó día de partido, aproveitando o stand do EsPazo Fundación para dar visibilidade ó seu colectivo.

photo_2022-02-14_17-19-39

III XORNADAS DE TECNIFICACIÓN (Rematadas)

Xornadas de tecnificación de baloncesto que tiveron lugar na Semana Santa do 2024, polos mellores profesionais do C.B. Breogán e da Fundación Breogán, para rapaces/as de entre 8 e 16 anos.

NINGÚN ARO SEN REDE (En curso)

Ningún aro sen rede é un proxecto da Fundación Breogán en colaboración coa UNED Lugo e ECOBALLUTION. Iniciouse co curso escolar 22/23 e nace cun claro obxectivo, acadar as sinerxias necesarias para proveer a aqueles centros escolares que o demanden de redes de baloncesto artesanais, recicladas e sostibles.

LUZ Ó DEPORTE (Proximamente)

Terceira edición deste proxecto no que volveremos a traer a Lugo a deportistas e exdeportistas de primeiro nivel que contarán as súas experiencias vitais.

Todo aquelo que por norma xeral non é coñecido pola gran maioría da sociedade e que resultará de gran interese polo que lles pode aportar á educación dos nosos rapaces e rapazas máis novos.

MÁIS QUE BASKET NO RURAL

Nova edición do proxecto que pretende achegar todolos beneficios dun deporte como o baloncesto ó rural da provincia de Lugo.

Tan só queda unha praza dispoñíbel para este ano.

Os responsables municipais que desexen que o seu Concello participe nesta actividade revitalizadora do rural e dos hábitos de vida saudables, ainda están a tempo de facelo en:

info@fundacionbreogan.org

Coma sempre, iremos da man das nosas empresas benefactoras Pazo de Vilane e Río de Galicia.

III TORNEO 3X3 NA RÚA (Proximamente)

Arredor de 100 rapaces e rapazas, con idades comprendidas entre os 9 e os 18 anos, encheron as pistas exteriores do Pazo dos Deportes de Lugo un ano máis.

O segundo Torneo 3X3 Na Rúa da Fundación Breogán foi posible grazas ao convenio coa Excma. Deputación de Lugo e ás nosas empresas benefactoras.

DOAZÓN BENÉFICA

Un dos obxectivos principais da Fundación é ESTAR. Estar ó carón dos que máis o necesiten, estar cos nenos e nenas, estar cos nosos maiores, na educación dos adolescentes, estar na cidade e no rural, estar na promoción de eventos deportivos, etc.

E tamén imos ESTAR ó voso carón. Por elo, imos realizar, anualmente, unha doazón económica á entidade que os nosos socios benefactores da Fundación decidan.

"O seguinte paso no Sentimento Breoganista"