PROXECTOS 2022

MÁIS QUE BASKET NO RURAL

Pretende achegar todolos beneficios dun deporte como o baloncesto ó rural da provincia de Lugo.

O baloncesto é sinónimo de deporte, traballo en equipo, igualdade, esforzo, superación, compromiso, vida saudable, etc. e todo eso é o que queremos transmitir grazas a este proxecto.

Pero no só queremos quedar ahí, senón que tamén buscamos dinamizar o rural e transmitir tódolos nosos coñecementos sobre vida saudable e a experiencia das nosas empresas benefactoras Pazo de Vilane e Río de Galicia no mundo do emprendemento.

XORNADAS DE TECNIFICACIÓN

Xornadas de tecnificación de baloncesto levadas a cabo polos mellores profesionais do C.B. Breogán para rapaces de entre 8 e 16 anos.

Buscamos que os xóvenes xogadores sintan a experiencia de vivir e desfrutar do baloncesto cos seus ídolos do C.B.Breogán, complementando as xornadas con pequenas sesións formativas en temas como: hábitos saudables e nutrición, vendaxes funcionais en baloncesto e prevención de lesións.

E todo elo nas magníficas instalacións de D10 Centro Deportivo, onde xantarán e farán entretidas actividades de ocio.

NINGÚN ARO SEN REDE (PRÓXIMAMENTE)

LIGA SENIOR 3X3

Liga senior (maiores de 30 anos) da competición de moda do baloncesto, o 3X3.

Unha liga que se disputará durante os meses de maio e xuño, e que disporá de tódolos medios necesarios para que os amantes do baloncesto e do deporte poidan desfrutar da súa paixón ó 100%. As mellores instalacións, árbitros, equipacións personalizadas, terceiro tempo, etc.

TORNEO 3X3 NA RÚA (Categorías inferiores)

O 25 de Xuño, na Praza Augas Férreas disputarase o primeiro Torneo 3X3 Na Rúa da Fundación Breogán.

Este evento está pensado para rapaces e rapazas de categorías infantil, cadete e junior.

EXPERIENCIA BREOGÁN

Un dos proxectos sociais máis especiais da Fundación Breogán. Seis organizacións, fundacións, etc. serán as afortunadas en vivir, durante este 2022, a triple actividade que conforma este proxecto.

Destinaremos unha semana para cada unha delas. Invitarase ós seus membros a vivir a EXPERIENCIA PAZO (tour polas instalacións e convivencia cos xogadores), logo será unha representación do CB Breogán quen visite o seu centro de traballo e por último, estarán convidados ó día de partido, aproveitando o stand do EsPazo Fundación para dar visibilidade ó seu colectivo.

photo_2022-02-14_17-19-39

DOAZÓN BENÉFICA (PRÓXIMAMENTE)

Un dos obxectivos principais da Fundación é ESTAR. Estar ó carón dos que máis o necesiten, estar cos nenos e nenas, estar cos nosos maiores, na educación dos adolescentes, estar na cidade e no rural, estar na promoción de eventos deportivos, etc.

E tamén imos ESTAR ó voso carón. Por elo, imos realizar, anualmente, unha doazón económica á entidade que os nosos socios benefactores da Fundación decidan.

BASKET NA RÚA

Da man da Fundación Breogán e a través do Programa +XTI (Área de Xuventude e Deportes do Concello de Lugo), iniciouse, o sábado 9 de abril, o Proxecto BASKET NA RÚA.

É un proxecto deportivo e social que pretende poñer en valor alternativas de ocio saudables para xóvenes e as súas familias nos barrios da Milagrosa, Fingoi e Sagrado Corazón. Ofrecese unha actividade de ocio alternativa que fomenta a práctica deportiva e máis concretamente o baloncesto, un deporte cuns claros valores inclusivos, de superación, igualdade, compañeirismo e traballo en equipo.

Catro sábados en cada barrio, onde os participantes desfrutan de baloncesto, música, xogos, competicións e moitos agasallos e sorpresas máis. E todo elo, ó aire libre e de maneira totalmente gratuita.

LUZ AL DEPORTE (Curso escolar 22/23)

Pretendemos empregar o deporte e os seus protagonistas como ferramenta para dar a coñecer todo aquelo que agacha o deporte de élite.

Ser testemuñas en primeira persoa das experiencias e vivencias de deportistas de primeiro nivel para educar, orientar e influir positivamente na conduta dos nosos adolescentes.

PREVENCIÓN DE ADICCIÓNS

A Fundación Breogán é partícipe deste ciclo de charlas en colaboración con "Iván Pico Psicologia" sendo estas charlas coordinadas e financiadas polo Concello de Lugo (Área de Xuventude e Deportes)

As charlas están dirixidas a diversos clubes deportivos de base da nosa cidade, tratando de abarcar o maior número posible de disciplinas deportivas, non só o baloncesto.

A súa temática está centrada na concienciación e prevención de adiccións, tanto comportamentais como de substancias, sendo a poboación obxectivo destas charlas, rapaces e rapazas de entre 12 e 15 anos aproximadamente.

"O seguinte paso no Sentimento Breoganista"