3X3 Tour Talento Lugo 2023

Dende a Fundación Breogán coordinamos unha nova actividade organizada polo Concello de Lugo. O TORNEO 3X3 TOUR TALENTO LUGO 2023, na Praza Horta Do Seminario, o sábado día 6 de maio.

A actividade forma parte do “TOUR DEL TALENTO”, unha xira a nivel nacional que desenrolará multitude de actividades para a xuventude de Lugo do 2 ao 7 de maio.

A actividade é de balde, pero cun límite de prazas de inscrición. As categorías do torneo son:

a) Cadete/junior femenino.
b) Cadete/junior masculino.
c) Senior

O Torneo 3X3 terá dúas actividades paralelas ese mesmo día 6: un concurso de triplas e un concurso de DJ.

Tedes toda a información sobre o “Tour del Talento” na súa páxina web: www.tourdeltalento.org

E a máis completa información co formulario de inscrición, na nosa web: www.fundacionbreogan.org/i-torneo-3×3-tour-talento

Organizan:

Coordinan: