Día de partido – Experiencia Breogán ASPNAIS Lugo

A derradeira etapa desta semana adicada a ASPNAIS Lugo, tivo lugar onte ca visita de usuarios e responsables da Asociación, que viviron o partido do C.B. Breogán dende o palco VIP a pé de pista e tamén dende a bancada.

Nun dos descansos do encontro, o presidente da nosa empresa benefactora IBERSYS, Jonathan Grandío Gómez e Salva Arco, como director da Fundación Breogán, fixeron entrega do recoñecemento ó presidente de ASPNAIS, José Reigosa García.

Unha vez máis, parabéns por todo o traballo que realizades a diario e por permitir que as persoas con discapacidade intelectual e as súas familias poidan desenvolver o seu proxecto de calidade de vida, así como promover a inclusión como cidadáns de pleno dereito nunha sociedade xusta e solidaria.

GRAZAS ASPNAIS!