ALUME / GRUPO DITRAM

Da man da nosa empresa benefactora GRUPO DITRAM, achegámonos ó traballo de ALUME SAÚDE MENTAL de LUGO, na semana do 9 ó 14 de maio de 2022.

A derradeira Experiencia Breogán desta tempada, levóunos a coñecer unha nova Asociación lucense fundada no ano 1995 por familiares de persoas con enfermidade mental e profesionais da saúde mental de Lugo.

Ó longo desa semana, desenrolamos as accións xa habituais nas demáis Experiencias Breogán, co obxectivo de situar no mapa das Asociacións a Alume.

Dende a Fundación Breogán consideramos unha obriga moral chamar a atención sobre os enfermos mentais. Unha enfermidade esta que ven sendo estigmatizada dende fai moito tempo, e que asociaciacións como Alume traballan arreo para normalizala e darlle atención ós pacientes.

Temos que destacar o agarimo co que fomos acollidos nas súas instalacións, a ilusión contaxiosa ca que acudiron ó Tour polo Pazo e a forza e a paixón ca que viviron o partido.

Moitas grazas Alume e Grupo Ditram, por permitirnos coñecer e visibilizar a este colectivo.

Volveremos a vindeira tempada con máis Experiencia Breogán.

RESUMO DA SEMANA NA WEB DE ALUME SAÚDE MENTAL LUGO.

Related Projects