ADACE LUGO / GRUPO DITRAM

Da man da nosa empresa benefactora GRUPO DITRAM, achegámonos ó traballo de Adace Lugo, na semana do 6 ó 11 de novembro de 2023.

ADACE LUGO é unha asociación sen ánimo de lucro, de ámbito provincial, formada por persoas afectadas de dano cerebral adquirido (DCA), as súas familias e outros colaboradores. A entidade xurde pola necesidade existente na nosa provincia, pola falta de recursos e atención a esta problemática, e pola iniciativa de colaboradoras, afectados e familiares, que se unen cunha finalidade común, crear unha asociación para poder atender a tódalas persoas relacionadas co DCA.

Tivemos o privilexio de visitar o centro de ADACE Lugo, onde fomos recibidos con calidez polos usuarios do grupo de tardes e o dedicado persoal do centro. En representación do C.B. Breogán, contamos coa presenza dos xogadores Toni Nakic e Anthony Polite, así como coa participación da Fundación Breogán, representada polo Director Salva Arco e Alfonso Orol, membro do padroado.

Este significativo encontro foi posible grazas ao apoio da nosa Empresa Benefactora, o Grupo Ditram, cuxos representantes, Miguel Ángel Gil Santos, Conselleiro Delegado do Grupo Ditram Automoción, e José Ramón López Armesto, Xerente de Hyundai Ditramotor, uníronse a nós.

Durante a visita, os responsables de ADACE Lugo compartiron detalles esenciais sobre o seu labor, e xunto aos usuarios presentes e aqueles que participaron a través de videoconferencia, levamos a cabo unha entrevista reveladora que lanzou luz sobre a importancia do seu traballo na comunidade.

A xornada culminou cun intercambio de obsequios e a promesa de reunirnos novamente o venres no Pazo dos Deportes, onde nos honraron coa súa visita.

Na segunda fase da Experiencia Breogán dedicada a ADACE Lugo, o Director da Fundación, Salva Arco, recibiu no “Fogar do C.B. Breogán” a unha representación de usuarios e traballadores desta asociación lucense. Durante o percorrido polo Pazo, os invitados tiveron acceso a áreas que xeralmente non están abertas ao público, enriquecendo a súa experiencia con explicacións detalladas proporcionadas polo persoal, incluído o Xefe de Prensa, Marcos Fernández.

O punto culminante foi a visita á sala de prensa, onde viviron os momentos previos á rolda de prensa de Veljko Mrsic, capturando o ambiente coas cámaras da Televisión de Galicia. Ademais, compartiron momentos especiais cos xogadores e recibiron obsequios como recordo deste día tan especial.

Pechamos a semana dedicada a ADACE Lugo o sábado co apoio vital de Grupo Ditram. Unha representación de usuarios e traballadores da asociación gozou do emocionante partido entre o C.B. Breogán e o Joventut de Badalona, que marcou a segunda vitoria da tempada para o club lucense na liga Endesa.

Na metade do xogo, o Presidente da Fundación Breogán, Narciso Fernández, acompañado por José Ramón López Armesto, Xerente de Hyundai Ditramotor, entregaron un pequeno recoñecemento a Beatriz Fernández, representante de ADACE Lugo.

Agradecemos sinceramente a Grupo Ditram pola súa colaboración, permitíndonos destacar o valioso traballo de ADACE Lugo na promoción de servizos, a defensa de dereitos e todas as accións destinadas a mellorar a calidade de vida de quen padece Dano Cerebral Adquirido e as súas familias.

.

Related Projects